|  
  
  
  
  
  
  | Místo reklamace Místem reklamace je adresa prodejny, kde bylo zboží
    zakoupeno.Nebude-li zboží na reklamaci doručeno osobně, nese případné náklady na dopravu
    kupující, rovněž tak rizika spojená s poškozením zboží při dopravě.
 Předpoklady pro uznání reklamace Záruku prodávající neuzná, jestliže bylo
    zboží provozováno nebo zapojeno v rozporu s návodem k obsluze. Kupující rovněž ztrácí
    nárok na záruku i v případě, že nebudou dodrženy další podmínky: 
      elektrická síť musí vyhovovat platným předpisům
        pro připojení elektrospotřebičů a musí být dodrženo napájecí napětí 220V/50Hzpracovní prostředí musí být bezprašné, bez
        agresivních látek, v teplotním rozmezí a relativní vlhkosti udávané návodem k
        obsluze Záruku rovněž ruší 
      změny na dodacím nebo záručním listě
        provedené neoprávněně kupujícím nebo třetí osobouztráta potřebných dokladů o koupi nebo
        reklamacimechanické poškození zbožízásah do zařízení neoprávněnou osobou včetně
        instalace CZ Eprompoškození zboží živelnou pohromou včetně úderu
        blesku do el. sítě Náležitosti reklamace Při uplatnění záruky musí kupující spolu s
    vadným zbožím v originálním nebo jiném vhodném obalu předložit dodací list spolu
    s fakturou nebo vyplněný záruční list, ze kterých je zřejmý původ reklamovaného
    zboží a délka poskytované záruky. Tyto doklady musí být předloženy ihned, spolu s
    reklamovaným zbožím . Bez těchto dokladů nebude zboží do záruční opravy přijato.
    Registrovaní prodejci jsou povinni přiložit krátký popis závady, z kterého bude zřejmé,
    že zboží bylo u nich přezkoušeno. Není-li tomu tak, bude identifikace závady
    provedena jako placená.
 |