Hlavní stranaEpson

EPRINTNovinkyKontaktyServisPartneřiProduktyCeníkyOvladačeEpson ve světě

 

Záruční podmínky

Informace o servisu
Hlavní strana servisu
Ceník služeb
Záruční podmínky
Technická podpora
FTP adresář
FAQ
Místo reklamace

Místem reklamace je adresa prodejny, kde bylo zboží zakoupeno.
Nebude-li zboží na reklamaci doručeno osobně, nese případné náklady na dopravu kupující, rovněž tak rizika spojená s poškozením zboží při dopravě.

Předpoklady pro uznání reklamace

Záruku prodávající neuzná, jestliže bylo zboží provozováno nebo zapojeno v rozporu s návodem k obsluze. Kupující rovněž ztrácí nárok na záruku i v případě, že nebudou dodrženy další podmínky:

  • elektrická síť musí vyhovovat platným předpisům pro připojení elektrospotřebičů a musí být dodrženo napájecí napětí 220V/50Hz
  • pracovní prostředí musí být bezprašné, bez agresivních látek, v teplotním rozmezí a relativní vlhkosti udávané návodem k obsluze

Záruku rovněž ruší

  • změny na dodacím nebo záručním listě provedené neoprávněně kupujícím nebo třetí osobou
  • ztráta potřebných dokladů o koupi nebo reklamaci
  • mechanické poškození zboží
  • zásah do zařízení neoprávněnou osobou včetně instalace CZ Eprom
  • poškození zboží živelnou pohromou včetně úderu blesku do el. sítě

Náležitosti reklamace

Při uplatnění záruky musí kupující spolu s vadným zbožím v originálním nebo jiném vhodném obalu předložit dodací list spolu s fakturou nebo vyplněný záruční list, ze kterých je zřejmý původ reklamovaného zboží a délka poskytované záruky. Tyto doklady musí být předloženy ihned, spolu s reklamovaným zbožím . Bez těchto dokladů nebude zboží do záruční opravy přijato. Registrovaní prodejci jsou povinni přiložit krátký popis závady, z kterého bude zřejmé, že zboží bylo u nich přezkoušeno. Není-li tomu tak, bude identifikace závady provedena jako placená.

 

EPRINTNovinkyKontaktyServisPartneřiProduktyCeníkyOvladačeEpson ve světě

© EPRINT
Autoři